از شانس من

به صورت عجیب غریب عاشق آتیش بازی هستم . یعنی بیشتر از حد تصور . کافیه دو تا نور تو آسمون ببینم بدو خودم رو به بالکن و بالا پشت بوم و جلو پنجره ای میرسونم تا بتونم تماشاش کنم . در تهران تا اونجایی که من میدونم بیشترین آتیش بازی در شب 21 بهمن هست . سال گذشته  در اون شب که تلویزیون داشت الله اکبر میگفت من بدو خودم رو رسوندم بالا پشت بوم و هرچقدر همه صدام کردند که بیا پایین شام یخ کرد گوشم بدهکار نبود . اونقدر در اون سرما ایستادم که هم سرماخوردم هم غذام یخ کرد و هم همه سرم غر زدند که مگه بچه ای و این کارا چه معنی داره . شبش موقع برگشتن به خونمون به سنگ گفتم ، شاید باورت نشه اما واقعا آرزومه که آتیش بازی رو از نزدیک ببینم گفت واقعا . گفتم بله . گفت پس سال دیگه همین موقع میریم برج میلاد که هم شما از نزدیک آتیش بازی رو ببینی هم ما برج میلاد رو ببینیم و شام رو هم در رستوران گردون که همه این همه تعریف میکنند بخوریم . از پارسال تا خود خود امروز ، هفته ای نبود که بهش یادآوری نکرده باشم . امروز صبح وقتی داشت میرفت گفتم 21 ام یادت نره . گفت چه خبره مگه . گفتم برج میلاد ، آتش بازی . گفت نه. امروز ببین بازدید از موزه ها تا چه ساعتی امکان پذیره که موزه شهرداری داخل برج رو هم بریم ببینیم . اومدم وارد سایت بشم گفتم بزار ببینم 21 ام اصلا چند شنبه است و در کمال ناباوری دیدم دوشنبه . چنان آهی کشیدم که تا همین الان حال دلم بده . دوشنبه ها تا ساعت 9:30 شب کلاس هستیم و اصلا و ابدا امکان تغییر ساعت و جابه جایی و حتی کنسل کردنش هم وجود نداره . با این وضع نه تنها نمیریم برج میلاد بلکه همون آتیش بازی رو هم نمیتونم از جایی تماشا کنم .

ای کسانی که پوست خیار رو جلوی بچه من رو صورتتون قرار دادید بیایید ببینید که الان آینه پرتقال چارقاچ شده رو داره فشار میده و آبش رو میریزه رو سر و صورتش و پوستش رو میماله رو صورتش . نکنید اینکارا رو جلوی بچه ها .

نظرات 2 + ارسال نظر
شیرین شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 15:50 http://khateraha95.blogfa.com/

ای جونم خدا حفظش کنه
راستی خیلی بد میشه درکت میکنم وقتی یهو ببینی نمیتونی کاری رو کا دوست داری انجام بدی
امیدوارم برات بهترین پیش بیاد

خیلی ضد حال بود، فکر کن یک سال دارم با ذوقش زندگی میکنم، اگر بتونم این هفته استادم رو راصی کنم که هفته بعد رو تعطیل کنه خیلی عالی میشه

سحر شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 12:17 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

عزیزم ی کاریش کن کلاس نری نمی شه؟موسیقی؟بهش توضیح بده شاید تایم عوض کرد.
من داشتم تصور می کردم اگه به همسرم می گفتم محال بود قبول کنه ولی توروخدا برید من کیف کنم.
ای جان از دست بچه ها پرتغال آخه

بله کلاس پیانو دارم و چون استادم رو تازه عوض کردم نمیتونم بهش بگم
تمام تلاشم رو میکنم که جور بشه اما اگر نشه واقعا بد ضد حالیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.