دلم خون شده

قربون    پسرم برم، از دیروز همش گیر داده منو بوس کنید و منم شما رو بوس کنم، همش میاد بغلم و ماسک رو میکشه کنار و تا صورتم رو برمیگردونم شروع میکنه به گریه و با دست به صورت من و خودش میکوبه،. یعنی دلم کباب میشه براش، یا صورتش رو میاره میگه اوس، سرش رو میبوسم عصبانی میشه و موها‌ش رو میکشه، این روزها عجیب سخت داره براش میگذره،  هر چقدر هم بازی و اسباب بازی جدید رو میکنم باز بعد از یکی دو ساعت یادش میوفته و میاد برای بوس کردن و باز گریه و گریه و گریه

اصرار هم داره که لپ و صورت رو بوس کنه و بوسش کنیم و دست و پا و سر رو قبول نمیکنه، الان با گریه خوابش برد

انشالله که در همه خونه ها سلامتی باشه و باز بغل و بوسه گرم نصیب همه خانواده ها

نظرات 8 + ارسال نظر
پرنسا دوشنبه 18 فروردین 1399 ساعت 18:46

سلام شیشه جان
چطورید احوالاتتون ؟آینه خوبه؟ یه خبری از خودت بده

سلام . ممنون . خدا رو شکر

فاطمه یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 13:45

من ولی عزیزم تواین دورانم بچموبغل کردم وبوسیدم وخداروشکرچیزی نشد.البته صورت به صورتش سعی میکردم نشم
چون ایناهنوزخیلی کوچیکن به محبت مطلق نیازدارن

بغل که میکردم اصرار داشت لب رو ببوسه . با اینکه تا الان نه من و نه بابا لبش رو نبوسیدیم و اون هم هر وقت خواسته بوسمون کنه صورتمون رو برگردوندیم یا با دست لپمون رو نشون دادیم که اینجا رو بوس کن

شیما شنبه 16 فروردین 1399 ساعت 23:37

حالتون چطوره عزیزم؟

شکر

خانمـــی شنبه 16 فروردین 1399 ساعت 13:37 http://harfhaye-dele-khanomi.mihanblog.com/

عزیزم چه روزای سختی رو گذروندی ... انشاالله تموم شه این بیماری و همه چیز به روال عادی برگرده

انشالله

گندم چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 23:48

کی این روزهای بد تموم میشه الهی فداش
هزارتا بوس براش میفرستم

سلامت باشی،. مرسی

سحر چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 12:38 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

اشکم دراوردی که....
نمی شه صورتتون خوب بشورین بعد .....
دارم چرت می گم
خدااااا

باید صبر کردن رو یاد بگیره
فعلا که خر شیطون اومده پایین و دیگه نمیخواد

رویای ۵۸ چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 11:24

ما و تربچه مون چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 02:35 http://torobchenoghli.blogfa.com

ای جااااانم
قربونش برم که دلش بوس میخواد
عزیزکم:((

این نیز بگذرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.