ویزیت مهربانی

گفتم تا یادم نرفته بنویسم . هر چند که محال ممکنه یادم بره

دکتری که رفته بودم واقعا داغون بود و اوج داغون بودنش  داشتن یک تخته اعلانات کنار میز منشی به عنوان ویزیت مهربانی بود . خندیدم گفتم این چیه ؟‌گفت اگر کسی دلش بخواد میتونه ویزیت تهیه کنه و بچسبونه اینجا تا اگر کسی توانایی پرداخت ویزیت رو نداشت بتونه استفاده کنه و توسط آقای دکتر ویزیت بشه . خندیدم و سنگ دستم رو کشید رفتیم بیرون . بهم میگه چرا میخندی . میگم مگه فلافلی هست که ویزیت مهربانی باشه . خاک بر سر پزشک متخصصی که عرضه ویزیت کردن رایگان کسی که توانایی پرداخت حق ویزیت رو نداره ،نداره .  از اون روز هر موقع یاد اون حرف گهربارش که بهم گفت بدبخت فقط 30% ریه ات کار میکنه میفتم و ناراحت میشم بلافاصبه یاد ویزیت مهربانی میوفتم و کلی میخندم

دکتر خودم اومد و برای هفته آینده ازش وقت گرفتم .

نظرات 10 + ارسال نظر
زهره شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 22:37

ممنون عزیزم بیصرانه منتظرم واینکه شما اطلاع از سهام عدالت دارین چندتا سوال داشتم

فردا حتما مینویسم و نظر خودم رو هم در مورد آزاد سازی سهام عدالت میگم

زهره چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 23:04

سلام عزیزم امیدوارم حالتون بهتر باشه من میخوام وارد بورس بشم میشه کمی راهنمایی کنین و اینکه من چه مطالعاتی داشته باشم من هیچ اطلاعی از بورس ندارم

سلام . یک مبحث مفصل مینویسم . دوستان خیلی سوال میکنند

گندم چهارشنبه 14 خرداد 1399 ساعت 01:09 http://40week.blogf.com

ربطی نداره ولی از داغونی دکترها گفتی یاد یک دکتر افتادم تو شهر خودمون معتاد بود و دکتر ارتوپد رفتم پیشش گفتم تو چند ماه اخیر یکهو انگار زانو درمیره و دو بار بیشتر اتفاق نیفتاده هنوز داشتم حرف می زدم در حال نوشتن نسخه بود برات ده جلسه فیزیوتراپی می نویسم بعد امروز برو بیمارستان وقت عمل بگیر منیسک درست نوشتم پات پاره شده .
منم دلم ریخت اون موقع هنوز ازدواج نکرده بودم و یک دختر جوان خلاصه 15 ساله گذشته و من هنوز مشکلی ندارم .
پرستارها می گفتند تو اتاق عمل از مورفین یا داروی مسکن مریض کمی کش می ریم به دستور اقای دکتر و به ایشون تزریق می کنیم تا بتونه سر عمل حواسش سر جاش باشه

واقعاااااااااا، یا خدا
دکتر دندونپزشک سیگاری دیده بودم اما این مورد ضربه استاد محسوب میشه

پرنسا دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 09:43

خو آقای دکتر اگه میخوای کار خیر کنی چرا از جیب یکی دیگه

من اسمش رو کار خیر نمیزارم

زینب یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 19:38

ببخشید ولی فکم افتاد...از میزان وقاحت و توامان از کم هوشی دکتر مربوطه. آخه نادان به توانایی مالی باشه احتمالا تو از همه بهتر میتونی. رستورانم که نیست بگیم مواد اولیه باید تهیه بشه، نمیشه همش مجانی خیرات کرد.....

فقط بخند،. خدایی کمتر پزشکی دیدم و راستش کلا ایشون اولین پزشکی بود که دیدم که منشی اش ویزیت مهربانی داره

حوا یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 09:38

در اینجا هم باید بگم اگر همسرم میدید مستقیم بهش میگفت خاک بر سر دکتری که یه ویزیت رایگان نکنه و ویزیت مهربانی بزنه...

حتما جونش به همین ویزیت ها بسته است...

یه دکتری بود اون زمان عمومی بود الان رفته تخصص بگیره....
هنوز مریض قبلی ویزیتش تموم نشده زنگ میزد که منشی نفر بعد رو بفرسته داخل... اگر یه وقتی یکی خسته میشد و ویزیتش رو پس میگرفت و میرفت منشی های بدبخت رو زیر سوال میبرد که چرا اونی که عجله داره و طاقت نداره زودتر نمیفرستی داخل که ویزیتش رو پس نگیره بره...
ولی خدایی با اینکه حرص پول میزد کارش خوب بود...

یه جورایی گویا اکثریت پزشکان کمی گدا صفت هستند

مامان لیلا یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 08:27

واقعا آدم نمی دونه چی بگه. فقط دکتر یک مملکت اینطوری رفتار می کنه از بقیه چه انتظاری می توان داشت؟
انشاا... حال شما هم خوب بشه و دیگه نیازی به دکتر رفتن نداشته باشید.

الزاما پزشک بودن و تحصیلات بالا داشتن به معنای انسان کامل بودن نیست

دل آرام شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:44

خاک بر سرش. اینم حرفه؟ خوبه متخصص سرطانشناس نشده. وگرنه اینقدر بد خبر میداذهمه از ترس می مردن.

خیلی مزخرف بود، خیلی خیلی

نسترن شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:38

واقعا خاک برسرش! نمیتونه مثلا ماهی ده تا مریض بی بضاعت ویزیت کنه؟ باید از بقیه بگیره؟درامد بقیه لابد بیشتره
ان شاالله با خبرای خوووب برگردین

کارش end بیکلاسی،. بی ادبی،. بی شخصیتی،. بی انسانیتی بود،
ممنون عزیز دل

سحر شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 14:30 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

خندهدام داشته
اما خنده من از گریه غم انگیزتراست...

بخند، اما واقعا تهش گریه داره
اما خدایی کارشون فقط و فقط خنده داشت

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.