مادر گرو

سکانسی در انیمیشن من نفرت انگیز 1 وجود داره که بی شباهت به رفتار اطرافیان نیست

گرو  خاطرات کودکیش رو مرور میکنه  و سه خاطره از تلاش هاش برای ساخت موشک رو به خاطر میاره . اولین بار با یک موشک کاغذی میاد پیش مادرش  بار دوم با یک سازه ماکارونی موشکی و بار سوم با یک موشک آماده پرتاب . و در هر سه حالت واکنش مادرش فقط یک صداست .

واکنش یک عده در مقابل تماشای فیلم اجرای پیانو آینه هم دقیقا همون یک صدابا همون حالت بی تفاوتی بود .

مادر گرو نباشیم.

اگر ندیدید حتما قسمت 1 رو ببینید .

نظرات 5 + ارسال نظر
نگار جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 02:42

سلام اگر یادتون باشه چند وقت پیش کامنت گذاشتم که پسر بیست ساله من هیچ حسی به خانواده پدریش نداره.چون اونا هم همینطور بودن.دختر عموش در راس خانواده و عزیز دردونه و پسر من هیچ.الان چند ساله خانواده پدریش را ندیده و علاقه ای نداره چون محبتی ندیده.من هم اوایل مثل شما برخورد میکردم ولی گذشت زمان همه چیز را عوض میکنه.اشتباه من را نکنید.به پسرت نگو من برات فراهم میکنم.اون بچه است متوجه نمیشه دوست داره پدر بزرگ و مادر بزرگش براش هدیه ولو کوچیک بخرن.پسر من از من و پدرش گلایه داره که شما چرا برخورد زشتشون را تذکر ندادید و الان دیگه دیره.از من خواهر به شما نصیحت.اگر براتون هم سخته اما به خاطر بچتون برخوردشون را تذکر بدین.بچه ها میبینن و تا ابد این حس بد همراهشون هست.به نظر من اگر یه انتقاد به جار و جنجال هم ختم بشه بهتره تا پس فردا نگران روان بچت باشی.قشنگ بهشون اعتراض کن کاری که من و شوهرم انجام ندادیم و الان براشون مهم نیستیم.بگو بین نوه ها فرق نزارید.

سلام ، ممنون از راهنمایی و توصیه تون
اتفاقا رفتاراشون باعث شده که پسر ۵ ساله الان نهایتا هر وقت فقط صدای دخت عموهاش رو میشنوه حاضر میشه بره خونشون یا خیلی وقت ها فقط میره اونا رو میاره بالا ،
من با خانواده همسرم یکجا زندگی میکنم اما دقیقا مثل همسایه ، دخالتی ندارن تا دعوت نکنیم یا دعوت نکنند رفت و آمدی نیست ، حرفتون رو متوجه میشم ، اون یکی عروس تقریبا تمام خواسته هاش رو به زبون میاره و رسما میگه وظیفه تون هست و اینا هم انجام میدن ولی خب ما چیزی نمیگیم ، البته مراسمات رو هیچ وقت یادشون نمیره ، تولد هر کدوممون سرجاش هست ولی اون رفتار تاییدی و محبتی نیست برای همسرم من و حالا برای پسرم

نگار پنج‌شنبه 5 مرداد 1402 ساعت 01:16

سلام.بهتون تبریک میگم موفقیت پسر گلتون را.انشا ا..پله های ترقی را هر چه زودتر طی کنه.با عرض معذرت و ببخشید که رک میگم اگر منظورتون از افراد بی‌تفاوت اقوام شوهر هستن که کاملا عادی هست.ازشون توقعی نداشته نباش.نمیتونن ببینن .بنده بیست و یک ساله با این امر کاملا آشنا هستم.
شما هم مقابل به مثل کن بی تفاوت بشو عین سنگ .یه موقعهایی مادر شوهر من خودش را میکشت که من در مورد چیزی یا حرفی یا کاری نظر بدم.بی تفاوت میگفتم نظری ندارم.دخترشون زایمان کرد بی تفاوت بودم تبریک نگفتم.چون اونها هم قبولی پسر من را در دانشگاه تبریک نگفتن.به گوشم رسید گفتن همه دانشگاه قبول میشن.منم به واسطه همون شخص گفتم کار خاصی نکرده همه بچه میزان.بی تفاوت شو.اصلا برات مهم نباشه.خودت با بچت عشق و حال کن. مهم خودتی.بعضی از آدمها دل و روح و وجودشون مثل قطب سرده سرده.هر چند که الان قطب هم گرم شده.التماس دعا

سلام ، ممنون
راستش در این ۱۵ سال همیشه همین بوده ولی کلا اهل مقابله به مثل نیستم ، یک چارچوب انسانی دارم و معتقدم من رفتارم درست باشه ، اتفاقا جلوی همه دختر عموی ۶ ساله گفت برای منم از اون گل ها میخری کفتم بله شما هم در پایان ترم که نمایشگاه نقاشی گذاشتی دعوتم کن برات گل بیارم و به همه هم بگم این نقاشی قشنگ رو این دختر قشنگ کشیده ، یا هر بار که خواهرهمسرم نمایشگاه گذاشته رفتم و براش گل بردم اونا حتی همون گل رو هم درک نمیکنند ولی من که میفهمم
برام مهم نیست واکنششون ، رفتارشون تنها نگرانیم بازخوردی هست که در آینده ممکنه پسرم نسبت به اون ها داشته باشه ، دو هفته پیش دختر عموهاش با دوتا آبرنگ اومدند خونه ما به پسرم میگن اینا رو مامان جون براممون خریده ، پسرم میگه چرا برای من نمیخره گفتم چون شما هر زمان چیزی تیاز دارید مامان بابا براتون تهبه میکنه الان اگر فکر میکنی آبرنگ لارم داری بیا بریم بخریم ، متاسفانه حواسشون نیست که بچه ۵ ساله داره شدیدا رفتارشون رو پایش میکنه

سحر شنبه 31 تیر 1402 ساعت 16:06 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

می تونم حدس بزنم اون عده کیا بودن و می تونم اعتراف کنم انتظار بیشتر از اینم نداشتم برای واکنش....

انسانم آرزوست

سحر شنبه 31 تیر 1402 ساعت 16:04 http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

شیشه یادت ی بار ی بازی گفتی با آینه انجام می دی سوال جواب فلسفی یا همچین چیزی بود می شه برام دوباره بگی ؟و ی خواهش انیمیشن های خوبی که برای اینه گداشتی هم به خاطر داری برام بگی

اگر پلتفرم فیلیمو رو داری یه قسمت موزیکال داره که روی انیمیشن ها محتوای شعر ساختن ، برای من سوال فلسفی از شعری که روی لوراکس بود شروع شد
یخشی از محتوای شعر این بود ؛من یک درخت میکارم ایول ایول ایول الله درختم میره بالا مر شاخ و برگ زیبا تو هم درخت میکاری به به به به ایول الله با این همه سرسبزی زیباتر میشه دنیا
سوا این بود چطوری میشه دنیا رو زیبا کرد ، از خودم شروع کردم گفتم مامان به نظرت جطوری نیشه دنیا رو زیبا کرد مثلا گفتم با مهربونی کردن از باباش پرسیدم و نهایت از خودش و این دور ده دقیقه یا بیشتر ادامه داشت جواب هایی که خودمون نیدادیم باعث میشد طاها هم فکر کنه و جوابش فقط محدود به درخت کاشتن نباشه
یا یک شعری روی بچه رییس بود که محتواش این بود؛ ما یه خانواده ایم خاطره داریم باهم خاطرات خوب و بد از دل شادی و غم سوال در مورد خاطراتی که خانواده مون دارند بود اما کلا اول سوال رو از خودت بپرس تا توجه بچه ها جلب بشه
انیمیشن هم راستش من اکثر پیکسار و دریم ورکس و .. رو میزارم میبینه اما کلا خودمم کنارش هستم ، زیاد هم محتوای سانسور رو قبول ندارم و اگر در انیمیشن بغل یا بوسیدن محبت آمیز (نه مورد دار)باشه برام موردی نداره ، هر چند که واقعا خیلی از انیمیشن ها به سانسور هم نیاز نداره ، بنا به روحیاتش انیمیشن های پرنسسی و به قول خودش زیاد دخترونه هم دوست نداره ، روحیاتش هم هیجان رو دوست داره مثلا از دیدن شرکت هیولاها یا دانشگاه هیولاها لذت برد و نترسید ، از داستان اطباب بازی ها نترسید ، بیشتر به روحیه بچه هم برمیگرده ، لگو هم چون دوست داره دو قسمت فیلم لگو و آکوامن رو دوست داره اما از بتمن و فلش و شخصیت های دیگه خوشش نمیاد
از زمانی هم که قسمتی از آهنگ چارلی چاپلین رو باد گرفته فیلم خیابان آرام و عصر جدید چارلی چاپلین رو هم میبینه. ، بنا به نیاز آموزشیمون فیلم دزد عروسک ها ، تتل و .. رو دیدیم
دیشب با هم روبی گیلمن رو دیدیم و در موردش حرف زدیم و اتفاقا خیلی هم خوب بود ولی ممکنه بچه ای از تبدیل آدم به هیولا بترسه ، اما ما کلی در مورد اینکه حتی ممکنه آدم مهربونی که ادعا میکنه دوستمونه بهمون آسیب برسونه و آدم بد باشه و بگه به مامانت نگو هم در دنیا وجود داره و باید حواسمون رو جمع کنیم و همه چیز رو به مامان بابا بگیم
الان یادم اومد :کارتون بنر (سنجاب و عمو جغد شاخدار زمان خودمون)، میشا(خرسی که باباش روزنامه نگار بود برای زمان ما) هم از لحاظ محتوای آموزشی و آموزش مهارت های اجتماعی و انسانی خوب هستند

ربولی حسن کور شنبه 31 تیر 1402 ساعت 11:13 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
درکتون میکنم. اما مهم خودتون هستین که تا اینجا عالی حمایتش کردین.
متاسفانه مامان از اون طرف پشت بام افتاده بود و توی جمع فامیل چنان تعریف هائی از ما میکرد که همه متوجه میشدند چندان منطقی نیست! یکی دوبار هم که من همون جا حرفشونو اصلاح کردم ناراحت شدند. من هم دیگه سکوت کردم!
اما خودمونیم من شرور هم مثل شرک قسمت اولش عالی بود و بعد توی هر قسمت جذابیتش کمتر میشد!

سلام
این حالتی که اینا دارند بیشتر آزار دهنده است تا حالت تعریف و تمجید ، در تحقیر حتی اولین باری برای اعتراض وجود نداره
منم قبول دارم که اکثر انیمیشن ها ۱ شون عالی بود و بعد به افول رفتند
چند تا پیشنهاد انیمیشن ، ظهور گرو، رد، روح،کراکن، لوکا، ران

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.